روش ختنه بخیه بهتره یا حلقه

۹ پاسخ

بخیه بهتره

بخیه بهتره

بخیه راحته چند روزه جذب میشه حلقه از فامیل‌های ما انجام داده بود بچه پا زده بود حلقه در رفته بود خونریزی میکرد ،من خودم ایشالا مثل پسر بزرگم بخیه میکنم

حلقه خیلی راحته
و جای عمل و کلاهک خیلی تمیز تر میشه
خود دکترها هم میگن حلقه از نظر ظاهری خیلی بهتر میشه ولی خب برای یکسری بچه ها کلا باید جراحی کرد
باید ببری دکتر معاینه کنه

من بخیه انجام دادم راضیم

حلقه...

من حلقه بود خوب بود راضی،بودم 😃

من بخیه انجام دادم راضی بودم

لیزری

سوال های مرتبط

مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۹ ماهگی
مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 ۶ ماهگی