ختنه به روش حلقه بهتره یا بخیه؟؟؟؟

۸ پاسخ

قطعا بخیه
حلقه دیگه منسوخ شده

بخیه

بخیههه

ما حلقه انجام دادیم خوب بود روز پنجم حلقه افتاد

ببر پیش دکتر رودگر با خیال راحتتتتتتت

من بخیه بودم خیلی راضی بودم

من به روش حلقه انجامش دادم شب اول یکم گریه کرد دیگه اذیت نشد
جراح بود خیلی کارش درست بود

حلقه راحتره پسرم اصلا اذیت نکرد

سوال های مرتبط

مامان 🥹آرن مامان 🥹آرن ۴ ماهگی
مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 ۶ ماهگی
مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۹ ماهگی