۸ پاسخ

سنتی .پسر بزرگم سنتی ختنه کردیم این یکی هم خدا بخواد سنتی

سنتی قطعا

من حلقه انجام دادم امروز چهارمین روزش تموم شد و خیلی کم مونده بیوفته
از نظر زمانی به نظرم خوب بود
اما خیلی دل آدم غش می‌ره🥺

حلقه..

حلقه
سنتی چون بخیه داره بچه اذیت میشه

شدیدا مخالف ختنه هستم

حلقه. سنتی دیگه انجام نمبدن بخیه داره اینا سخته

حلقه

سوال های مرتبط