۱۲ پاسخ

۴بیشتره

برای من ۴

۳ بنظرم

آلوده نمیشه پوشک بچینیم تو کشو؟

من دخترم ۱۴ ماهش از دوسه ماهه پیش ۶ میگیرم از عید هم ۶ پلاس

۴ و ۵ زیاده

بستگی به جثه بچه داره
من برا پسرم تا ۲ سالگی ۴ میبستم
برا دخترم ۳

من کا از قبل کلی گرفته بودم سه تا بسته یک استفاده کرد چهار تا دو هشت تا سایز سه داشت که تا الان چهار تا رو استفاده کرده چهار رو که فعلا پنج بسته ۶۴ تا یی خریدم با یک بسته صد تایی

برامنکه ۴بیشتراستفاده شد

ببین بستگی به بچت داره ، بعضیا توی سه بعضیا توی چهار گیر میکنن

4 چون تا دوسالگی ادامه داره

۳ بیشتره

سوال های مرتبط