۴ پاسخ

من از بعد ختنه مهراد اتمام ۲ ماهگی دیگ زور نمیزنه راحت باد میده بیرون از وقتی زور نمیزنه دیگ گریه نمیکنه خداراشکر

اره خودش میده
دیگه تو دلش نمیمونه اونجوری اذیت بشه

سوال منم هست

نه دیگه جیغ نمیزنه باد دادنی زور نمیزنه قرمز بشه

سوال های مرتبط