۵ پاسخ

رینوسالتین

خیلی ب درد میخوره هر دوازده ساعت مشکلی نیس

دارم و استفاده میکنم خوبه

بنظرم یه فین گیر ارزون بگیر اگر دیدی به دردت میخوره برقی بگیر
قطره هم خود بیمارستان روز زایمان به من داد مشکلی نداره

بگیر عزیزم موردی نداره

سوال های مرتبط