۶ پاسخ

اره خیلی

سلام عزیزم هنوز هم کوچولوت با صدا شیر میخوره تایپ منو جواب دادی سوال پرسیدم دیگه جواب ندادی

اره قشنگه 🤗

اولش قشنگ بود اما همون اول مهتاب کرامتی میمیره ضد حال شده 😕

من منتظر موندم تموم شه بعدببینم

وای اره عاشقشم

سوال های مرتبط