۸ پاسخ

خیلی مسخرس باید شیشه رو پر کنی تا یکم ازش بیاد😕

میشه تایپ منو جواب بذی اگه تجربه داری

من نیشو دراوردم

باید اون یک مدلشو میگرفتی بهتر بود

شاید بسته هست

خیلی مزخرفه تاحالا ۵تاعوض کردم هوا میگیره درنمیاد بایدسرش بازکردتابیادحتی نوکشم فشارمیدم نمیاد فقط دکتر براونز عالیه

خب باید نوزاد مک بزنه تا شیر بیاد مثل سینه مادر

اون نی برگردون بنداز داخل شیر،به سمت سر شیشه

سوال های مرتبط