۷ پاسخ

۲۲ روزگی ختنه کردم و ۳ روزگی حلقه افتاد خیلی راضی بودم

۱۵روزگی حلقه کردم ۴روز بعدش افتاد و خیییلی راضیم
هرچی سنش کمتر باش بهتره

حلقه .بشدت راضی ام

سنتی و راضیم خیلی

حلقه 9 روزگی انجام دادم، خوب بود راحت بود
روش لیزری که جدیده اما خیلی تمیز و خوب درمیاد ولی گرونه

حلقه .خوبه خداروشکر راضیم

ختنه خیلی خوب شده

سوال های مرتبط

مامان بهراد😍👶 مامان بهراد😍👶 ۹ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۱ ماهگی