مامانا ، ختنه به روش حلقه یا بخیه ؟ چرا ؟

۳ پاسخ

حلقه
هر جا با هر روشی که میخای انجام بدی دل بخواهی هست امااا تروخدا قبلش از اونجایی که میخاین ببرین برا ختنه پرس و جو کنین ببینید روش بی حسی شون چیه .دکتر پسر منو با لیدوکائین مثلا بی‌حس کرد طفلی بچم سیاه و کبود شد لعنت بهش آخه نامرد با لیدوکائین ختنه میکنن ؟💔

من حلقه زودم خوب شد

بچه اولم بخیه بود خیلی صحنه بدی جلو چشمم حالا میخام برا این یکی حلقه انجام بدم ب امید خدا

سوال های مرتبط

مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 ۶ ماهگی
مامان 🥹آرن مامان 🥹آرن ۴ ماهگی
مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۹ ماهگی