خانما ختنه به روش حلقه بهتره یا بخیه؟

۶ پاسخ

من پسرمو حلقه کردم هی میرفت داخل
برادرزاده ام رو سنتی، به نظرم سنتی بهتره
چون به قاعده و مناسب جثه بچه برش میزنن
اما حلقه ممکنه کم و زیاد شه کج شه

عزیزم حلقه عالیه

میگن حلقه

رفلاکس

حلقه بهتره

فک کنم حلقه بعدا قشنگ تر بشه

سوال های مرتبط

مامان فسقلیم💙💙 مامان فسقلیم💙💙 ۲ ماهگی
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان رایان کوچولو مامان رایان کوچولو ۷ ماهگی
مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی
مامان نمی دونم مامان نمی دونم ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی