مامانا ختنه ی لیزری خوبه یا حلقه یا سنتی؟ چرا؟

۴ پاسخ

لیزری کردم و خیلیییی راضیم

حتما حلقه انجام بده لیزر اصن سمتش نرو دیدم که بچه طفل معصوم چطور سوخته بود با لیزر گناه دارن

من حلقه کردم پسرمو خیلییی راحل بود

لیزری خوبه

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد ۱۳ ماهگی
مامان آقا ایلیا مامان آقا ایلیا ۸ ماهگی
مامان نیلساوسامین مامان نیلساوسامین ۳ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۱۷ ماهگی
مامان ایهان واریا مامان ایهان واریا ۵ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۵ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۱۴ ماهگی