ختنه سنتی خوبه یا حلقه؟

۴ پاسخ

من پسراولمو سنتی ختنه کردم خیلی خوب بود ...این پسرمم امروز میبرم پیش همون دکتر برا ختنه...انشاالله اینم خوب باشع

من حلقه کردم پسرمو ولی تجربه سنتی نداشتم پسرم ده دیقه اول مداوم گریه کرد ولی بعدش دیگه اذیت نشد

من پسرم با حلقه ختنه کردم اسیر شدم یعنی

پسرم سنتی ختنه شد و دو روز بعد خوب شده بود.
اما حلقه بیشتر طول می‌کشه

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۱۴ ماهگی
مامان نیلساوسامین مامان نیلساوسامین ۳ ماهگی
مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۴ ماهگی
مامان mehrad مامان mehrad ۱۵ ماهگی
مامان کیان فسقلی مامان کیان فسقلی ۶ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه ۴ ماهگی