ختنه سنتی یا حلقه؟؟

۸ پاسخ

صددصرص سنتی .دوروزه خوب میشه و ۳ تا بچه هام سنتی بودن

بچمو پریشب ختنه کردیم لیزر بود،دقیقا مثل سنتی‌ هس فقط بجای تیغ با لیزر پوست رو برداشتن،خونریزی خیلی کمی داشت،گریه اش هم فقط همون موقع بود و دو تا جیش اول...فقط هر روشی ک کردی لطفا لطفا تاکید کن ک حتما بی‌حس بشه بعد شروع کنن،پسر من کامل بی حس نبود خیلی جیغ زد و گریه کرد

میگن حلقه تمیزتره، گوشت اضافه نداره دیگه

سنتی عالیه

حلقه ممکنه تا ۲۰روز نی افته

سنتی قطعا

حلقه ای

سنتی بخیه جذبی

سوال های مرتبط

مامان کیان فسقلی مامان کیان فسقلی ۶ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۵ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه ۴ ماهگی
مامان خادم الحسین مامان خادم الحسین ۱۵ ماهگی
مامان امیرسام مامان امیرسام ۸ ماهگی
مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۱۴ ماهگی
مامان بهراد😍👶 مامان بهراد😍👶 ۹ ماهگی
مامان نیلساوسامین مامان نیلساوسامین ۳ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۶ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۱۷ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۱ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی