من حلقه ختنه کردم و خیلی زود هم افتاد
سنتی لیزری بهتره نه درد سر افتادن حلقه داری نه بخیه و خونریزی داره
حلقه هم خوبه
فقط لیزری خوبه سنتی بخیه داره تابیوفته جون ادم درمیادحلقه هم مث همون
تو بيمارستان انجام داد
من سنتي بردم البته دكتر جراح نوزادان بردم ،خيلي خوب بود كارش
من به روش حلقه ختنه کردم خوب بود
سنتی خیلی اذیت میشه.من پسرمو ۹سال پیش حلقه انداختم دوساعت اول گریه کرد بعد اذیت نشد خیلی راحت حلقه اش افتاد
منسنتی ختنه کردم راضی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.