ختنه سنتی یا حلقه؟؟؟؟؟؟؟🥲

۹ پاسخ

من حلقه ختنه کردم و خیلی زود هم افتاد

سنتی لیزری بهتره نه درد سر افتادن حلقه داری نه بخیه و خونریزی داره

حلقه هم خوبه

فقط لیزری خوبه سنتی بخیه داره تابیوفته جون ادم درمیادحلقه هم مث همون

تو بيمارستان انجام داد

من سنتي بردم البته دكتر جراح نوزادان بردم ،خيلي خوب بود كارش

من به روش حلقه ختنه کردم خوب بود

سنتی خیلی اذیت میشه.من پسرمو ۹سال پیش حلقه انداختم دوساعت اول گریه کرد بعد اذیت نشد خیلی راحت حلقه اش افتاد

من‌سنتی ختنه کردم راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان mehrad مامان mehrad ۱۵ ماهگی
مامان کیان فسقلی مامان کیان فسقلی ۶ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۵ ماهگی
مامان خادم الحسین مامان خادم الحسین ۱۵ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۵ ماهگی
مامان امیرسام مامان امیرسام ۸ ماهگی
مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۱۴ ماهگی
مامان بهراد😍👶 مامان بهراد😍👶 ۹ ماهگی
مامان نیلساوسامین مامان نیلساوسامین ۳ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۶ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۱ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی