مامانا ختنه سنتی خوبه یا حلقه

۳ پاسخ

من ختنه نکردم با افتخار بزرگ تر شد قشنگ ۶یا ۷ سالش شد بهترین دکتر بهترین بیمارستان بیهوش زیبایی تمام اون گوشت اضافه رو گزاشتن ک بچه قشنگ رشد کنه اگه تو شکم مادرنشد بیرون شکم جا برای رشد داشته باشه ک همه همون روزای اول میبرن ختنه من نبردم پسرمم الان ۱۲ روز دیگ میشه ۲ سالش👌

من حلقه انجام دادم عالی بود سه روزه خوب خوب شد

من سنتی ختنه کردم راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۵ ماهگی
مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۱۴ ماهگی
مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۴ ماهگی
مامان مهدیار♥️♥️ مامان مهدیار♥️♥️ ۵ ماهگی
مامان mehrad مامان mehrad ۱۵ ماهگی
مامان کیان فسقلی مامان کیان فسقلی ۶ ماهگی