مامانا ختنه سنتی بهتره یا حلقه

۸ پاسخ

معلومه که حلقه

حلقه خیلی خوبه ‌ سنتی بودنی بخیه هاش که میوفته جاش اشغال جمع میشه احتمال چسبندگی هم زیاده

من حلقه انجام دادم

من سر پسراولم حلقه بود خوبه اینسریم حلقه ختنه میکنم

حلقه انجام دادم ۶ روزه فعلا نمیتونم چیزی بگم، اما خیلیا میگن حلقه بهتره

منم پسرم حلقه بود راضی بودم

شوهرمن حلقه فقط رضایت میده .

دوتا پسرام حلقه بودن راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان مهدیار♥️♥️ مامان مهدیار♥️♥️ ۵ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۵ ماهگی
مامان امیرسام مامان امیرسام ۸ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۱ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی