ختنه سنتی یا حلقه یا لیزر ؟!

۱۱ پاسخ

سنتی

من پسرمو حلقه کردم تو ۳۵ روزگی
راضی بودم
فقط یه ساعت اول که استامینوفن اثر کنه گریه کرد
بعدش اروم‌شد
روز نهمم حلقه افتاد

سنتی

من خودم واسه پسرم حلقه ای انجام دادیم ولی فک میکنم لیزری بهترین روش باشه چون دردسر بانداژ و بخیه و افتادن حلقه رو نداره

اطرافیان پسرداشتن حلقه انجام دادن راضی بودن

سنتی بهترین هست

سنتی

سنتی.

حلقه ای

سنتی.

حلقه ای

سوال های مرتبط

مامان mehrad مامان mehrad ۱۵ ماهگی
مامان کیان فسقلی مامان کیان فسقلی ۶ ماهگی
مامان علی مامان علی ۸ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۵ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه ۴ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۵ ماهگی
مامان امیرسام مامان امیرسام ۸ ماهگی
مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۱۴ ماهگی
مامان بهراد😍👶 مامان بهراد😍👶 ۹ ماهگی