منم جراحی میخواستم بکنم، پسرم ۴۶روزه بود، دکتری ک میبرمش پسرمو بسیار بهشون اعتماد دارم، رفتم باهاشون مشورت کردم گفتم میگن جراحی خوبه، اگر میشه جراحی کنید
گفت اگر به من اعتماد داری حلقه انجام بده، اذیتش کمتره برای بچه، هم راحته هم بهتر درمیاد.
که دیگه به حرف ایشون حلقه انجام دادم، حین انجامش که پسرم حتی جیغ هم نزد چه برسه به گریه کردن
بعدشم یکی دو روز یکم درد داشت بعد اوکی شد خداروشکر
ما پیش فوق تخصص بردیم گفتن معمولا آلت هایی که مشکل دارن به روش جراحی و لیزر انجام میشه اما اونایی که مشکلی ندارن حلقه میندازن (البته نوزاد هرچی کوچیکتر حلقه بهتره) و در اخر این پدر و مادرن که تصمیم میگیرم حلقه بندازن یا جراحی
من از چن تا دکتر و خیلی مامانا ک پرسیدم میگفتن سنتی
البته پسر اولمو ب روش لیزر و سنتی هردوباهم ختنه کردم اما اینو ب همون سنتی ختنه میکنم ۲سال و نیمش ک شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.