۱۳ پاسخ

منم

منممم خیلی ریزش مودارم

طبیعیه 🥺

منم کچل شدم😔

منمممم🥲

احتمال کم خونی و تیروئید داری چکاب برو عزیزم
البته بعد زایمان و شیردهی تا حدی طبیعیه
مکمل های بارداری تون رو توی شیردهی هم مصرف کنید

از یه شامپو استفاده کن تغییر نده روغن ارگان بزن برای تقویت موهات

متاسفانه طبیعیه کچل نمیشی دو ماه دیگ ریزشش تا حدی بند میاد😓

مکمل مصرفت کن مولتی ویتامین اکتی ناتال عالیه

😭😭😭منننننممممم

منممممم😿

منم🥲

منمممممم

سوال های مرتبط