۱۲ پاسخ

من کلا با بچه مراسم ختم و ... رفتن اوکی نمیدونم چه کوچیک چه بزرگش

بچه رو بذارش جایی خودت زود برو و بیا. بعضیا هم شرایط رو درک میکنن ناراحت نمیشن اگر ناراحت نمیشن اصلا نرو

من نه اصلا

من عروسی خواهر شوهرم نرفتم ب خاطر بچه 😂البته اون موقع کوچیکتر بود
میتونی تلفنی تسلیت بگی

بچه رو بذار پیش کسی، خودتم حتما ماسک بزن

بستگی داره رابططتون در چه حد باشه اگ باهم رفت و امد نداشتید لازم نیس

اگه حتما باید بری بچه تو بزار پیش یه ادم مطمئن یک ساعته برو بیا

نه نرو‌خطرناکه مخصوصا هوای الان یهو‌بارون‌میاد‌باد میاد خاکه بچه ات کوچیکه گناه داره
اطرافیان هم حتما ازت هیچ‌توقعی ندارن به فکر خودت و بچه باش

نه بابابچه تو شلوغی عزا نبر خوب نیس

من نه

من نه

من باشم نمیرم

سوال های مرتبط