۷ پاسخ

خوب گردن گرفته که میتونه غلت بزنه دیگه

منم بچم فقط در حد یک یا دو دقیقه اینجور سرشو بالا نگه میداره
فکر میکنم چون گردنشون زود خسته میشه

ماشاءالله آره ولی هنوز باید وقتی بغل میگیرین مواظب گردنش باشین

بچه من از همون اول همین مدلی میمونه دائم میچرخه مارو نگاه میکنه 🫤یعنی چی گردن میگیره؟

ماشالله بچه ت خیلی زرنگه ♥️

پسرمنم از همون اوایل نگه میداشت اما همون چنددقیقه فقط،هنوز کامل و همیشه نگه نمیداره

آره عزیز.

سوال های مرتبط

مامان اﺑﺭاﻫﻳﻣ🧸اﺩﻳب مامان اﺑﺭاﻫﻳﻣ🧸اﺩﻳب ۴ ماهگی