من فعلا شش دست بلوز شلوار گرفتم با کلاه روش یه دست صفر گرفتم اینم برای یه هفته ده روز اولی بعد بقیه یک گرفتم باید دو سه دست هم دو بگیرم ده تا شلوار راحتی گرفتم از یک تا سه ولی جوراب و کلاه بنظرم هر کدوم دو تای دیگه بخام چون اول مدرسه ها دنیا میاد منم بچه مدرسه ای دارم مطمنم چیزی کثیف بشه نمیتونم درجا بشورم😥😥
من خیلی خریدم سایز۰ یه۱۹تیکه و۷تیکه
سایز۱، ۸دست خونگی۳تا سرهمی
سایز۲، ۳تا خونگی ۸تا سرهمی
سایز۳، ۴دست خونگی ۲تا سرهمی
ولی شما میتونی از هر سایز۳دست بخری
من بچه دومم
از هر سایز ۳ دست گرفتم ، با ۳ تا سرهمی ، چون تا عید نمیتونم بیرون برم
من سه دست شماره یک گرفتم و یه دست هم شماره دو
چون بچه اولمه مامانم گفت صبرکن بعد تولد بچه کادو میارن بعدش هرچی بچه نیاز داشت میگیری
من سه دست سه تیکه گرفتم از هر سایز. دو تا سرهمی. اطرافیان هم کادو آوردن خب خیلی بیشتر شد
من صفر سه دست یک سه دست دو دو دست گرفتم فکر کنم فعلا کافی باشه تا دنیا بیاد سایزش دستم بیاد
من دو دست میگیرم آخه چون بچه اولم هست همه میخوام براش لباس بیارن 😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.