به نظرتون آیا میشه از روی چهره هم تشخیص داد بچه پسره یا دختره...
به من بیشتری ها میگن پسر. نمیدونم. 🥹 خودمم واقعا گیج شدم
به من ۱۰۰ درصد ۱۲و ۲ روز گفت دختر
انقدر از این دکتر تعریف شنیدم که دیگه که حتی ۱ درصدم اشتبا نکرده که خودمم دیگه ۱۰۰ گذاشتم رو دختر😅😅 بستگی به دکتر داره
ان تی فقط احتماله
انتی گف احتمالا پسره ولی انومالی هنوز نرفتم اما همه چیم مث بارداری قبلیمه که پسربود.
عزیزم کدوم سونوگرافی رفتی
اره من جای خوبیم رفتم ان تی قطعی گفت پسر از روی التشم گفت عکسشم گذاشت ! فعلا که انومالی گفته دختره🤣
به جایی که میری
بستگی به جایی داره که میگی
اگه معتبر باشه و دکتر خوب
درست میگه .من رفتم ان تی گفت ۸۰ درصد دختر دو هفته بعد رفتم همون شد
من انتی پسر گفت آنومالی دختر صددرصدی درست در نمیاد
من ان تي گفت دختره انومالي ديديم پسره عزيزم
واسه بعضی اشتباه گفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.