لاپای بچم سوخته کرم کالاندولا خوبخ

۸ پاسخ

روغن نباتی سریعترین هس امتحان کن

سودوکرم بزن عالیه اصن

پماد کلوتریمازول ۱ درصد و پماد هیدروکورتیزون استات ۱ درصد رو بگیر ترکیب کن بزن خیلی زود خوبش میکنه فقط برای استفاده مداوم خوب نیس فقط واسه سوختگیه

عالیه

سودا کرم یه روزه خوبش می‌کنه

منم استفاده میکنم عالیه

آره خوبه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان ʀᴀᴅɪɴ🩵 مامان ʀᴀᴅɪɴ🩵 ۱۶ ماهگی