خانما شما زمانی ک حریف بچه نمیشین چکار میکنید

۷ پاسخ

جیغ میکشم و خودمو میزنم و ب پدر و فک و فامیل باباش ک خودماییم هم فحش میدم

ب باباش و کل جد و آباد باباش فش میدم🤣🤣🤣🤣🤣

شل میکنم خیره میشم یجا 🤧

داد میزنم فحش میدم خیلی دیگه عصبانی بشم میزنم😂

واقعا بیخیال میشم حس میکنم تو این سن اون لجباز تر از منه و اون به هدفش میرسه پس به رو خودم نمیارم کلیک کنم رو اون موضوع

به نام خدا کر کور لال میشم

البته ن شوخی کردم😂😂فقط جیغ میکشم و خودمو میزنم ی پدرسگی هم بش میگم حالا ی کوچولو بد و بیراه هم ب پدرش اینا میگم😅🫠

سوال های مرتبط