جیغ میکشم و خودمو میزنم و ب پدر و فک و فامیل باباش ک خودماییم هم فحش میدم
ب باباش و کل جد و آباد باباش فش میدم🤣🤣🤣🤣🤣
شل میکنم خیره میشم یجا 🤧
داد میزنم فحش میدم خیلی دیگه عصبانی بشم میزنم😂
واقعا بیخیال میشم حس میکنم تو این سن اون لجباز تر از منه و اون به هدفش میرسه پس به رو خودم نمیارم کلیک کنم رو اون موضوع
به نام خدا کر کور لال میشم
البته ن شوخی کردم😂😂فقط جیغ میکشم و خودمو میزنم ی پدرسگی هم بش میگم حالا ی کوچولو بد و بیراه هم ب پدرش اینا میگم😅🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.