۱۱ پاسخ

دختر منم همینه عزیزم
کلا لاغرو استخونیه 🤷🏼‍♀️
از نوزادی تا الان ک ۷ سالشه بی اشتها بوده همش بزور باید بخوره
با اینکه من خیلی بهش میرسم انواع و اقسام شربت و مکمل و پودر گرفتم دکتر تغذیه میداد بی تاثیر بود یکم قد کشید ولی هنوزم قدش کوتاه🥴😩
بنظرم تا خودش درست نشه نمیتونی براش کاری بکنی 🤷🏼‍♀️

چند روز پیش بردم دکتر متخصص اطفال بهش یه شربت اشتها داده عالیه، یعنی معجزه شده
من از غذا نخوردن بچه دیگه بیماری اعصاب گرفته بودم،آرزو داشتم درست غذا بخوره

دختر کن باید به هزار التماس دو قاشق بهش غذا میدادم رفتم دکتر شربت سانستول بهم پیشنهاد داد خریدم دادم دخترم کلا اشتهاش برگشت خیلی خوبه

من بچه دوممه
اصلا دیگه اهمیت نمیدم
چون سر دختربزرگم خیلی حرص خوردم
اینو بی خیالم دیگه
بااینکه وزنش ۱۰هست
ارثیه

عزیزم توی آب و نوشیدنی هاش یا حتی شیرش
شیره انگور رو امتحان کن

خداروشکر از وقتی پنج شیره میخوره خیلی خوب شده اشتهاش

فقط بیخیالی درمان بی اشتهایی بجه هست

حرص فقط

همدردیم فقط حرصصصصص میخورم

هیچ پسر منم نمیخوره

هیچی فقط حرص میخورم

سوال های مرتبط