۷ پاسخ

من شبا نهایت تا 11نیم یا 12 بیدار باشم

آخه سابقه پرولاکتین دارم

الان چند وقته همون 60 کیلو بودم

عزیزم هورمونات ب هم ریخته
تنبلی گرفتی برو دکتر ورزش کن تغذیه رعایت کن
تایم خوابتو تنظیم کن حتما سر تامیت پریود میشی

سلام منم الان با امروز 25 روز تأخیری دارم رفتم مرکز بهداشت آزمایش های قبلی نشون دادم گفت سابقه پرولاکتین داری با کم کاری تیروئید الان بخاطر همین عقب انداختی دوتا تست انجام دادم دوتا خط خیلی خیلی کمرنگ روش دیدم حتی تیتر بتا انجام دادم ولی 10 بود دکتر دوباره فرستاد دوباره برم آزمایش کلی

پرولاكتينت بالا نيست چون وقتي من بالا بود دردم ميومدن

وزنت این ماه بالا نرفته؟ک جلوی پریود شدنت رو بگیره!استرس زیاد نداشتی!؟

سوال های مرتبط