۱۲ پاسخ

به جایی که اینجا مسیج بدی یا زنگ بزن شوهرت بیاد خونه یا زنگ بزن اورژانس !

دست بکش روشکمت باهاش حرف بزن ارومش کن اگ دیدی اروم نشد بدتر اذیت میشی یه سر بروارورژانس

حس میکنم بچه داره میاد حس بیهوش شدن دارم

پاشو برو بیمارستان سریع

اگه میدونی دردت شدیده سریع برو بیمارستان نشین تو خونه

نمیتونم خیلی دردددددددد دارم

از بینی دم و دهان بازدم به صورت ۴ شماره ای

هر کار میکنم نمیتونم از درد از جام بلند شم

یه دوش بگیر یه شربت شیرین بخور و دراز بکش

دردام شبیه به زایمانه هر کار میکنم آروم نمیشه

ارامشتو‌حفظ کن عزیزم یذره گلاب بریز تو اب بخور یا بو کن یه دوش بگیر فکرنکن بهش دیگه

نگران نباش اونم ترسیده من هرموقع اینطوری میشم بچه انقدر میترسه وتکون میخوره انگا میخاد از شکم بیاد بیرون انقدر دستو ما میزنه

سوال های مرتبط