۳ پاسخ

بالا که نمیاد تو این ماه های آخر
برعکس اگه میخاین زایمان طبیعی خوبی داشته باشین نشونه خوبیه
تنها کاری که میشه کرد بستن شکم با یک شال هست اونم شل که فقط اذیت نشین

استراحت كن عزيزم كاملا .پاهاتو بزن ب ديوار ي تايمي زياد فعاليت هم نكن

پاهاتو از دیوار ببر بالا زیر کمرتم بالش بزار بره بالا نینی

سوال های مرتبط