دل درد خفیف پریودی تو هفته من طبیعیه؟

۹ پاسخ

درخواست و قبول کن 😍❤️

منم الان دارم دراز کشیدم شیاف گذاشتم بهتر شدم

بچه داره بزرگ میشه رحم جا باز میکنه. منم همین حالتو داشتم رفتم دکتر گفت چیزی نیس طبیعیه

منم داشتم هنوزم بعضی وقتا میگیره
من ک دکترم گفت وقتی مثلا ده روز بگذره درد همچنان باشه اشکالی نداره چون اگ بخواد بخاطر زایمان زودرس باشه دیگ ده روز طول نمیکشه

به دکترت بگو دکتر من درد پریودی خطرناکه وای کی میشه بزاییم راحت شیم از استرس نصف موهام سفید شد

منم دارم فردا میخام برم مامای‌بهداشت ببینم چی میگه

من هم داااارم

منم دقیقا همین دردو با تیر کشیدن واژن هفته پیش داشتم

منم همین حسو دارم

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان مامان نینی مامان مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرم 🩵 مامان پسرم 🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🐥🥺😍 مامان 🐥🥺😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری