تو هفته من درد خفیف پریودی طبیعیه؟

۳ پاسخ

منم سرویکسم 31 امروز وارد 23 شدم شدید کمر درد و درد پریود با اینکه فقط دراز کشیدم و زیر باسنم بالش و بین پامم بالشه

من دیروز هفتم عوض شد هم حس پریودی داشتم هم درد واژن رفتم‌سونو امروز خوب بود اما سرویکسم از ۴۲شد ۳۸ نگرانم

اره منم دارم

سوال های مرتبط

مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان نینی مامان مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرم 🩵 مامان پسرم 🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گیسو مامان گیسو هفته بیست‌وپنجم بارداری