زردآلو هم نفخ داره ؟؟ نباید بخورم؟

۴ پاسخ

والا من از بیست روزگی به بعد همه چی خوردم
نفخ و دلدرد برای آروغ نگرفتن از بچه اس ربطی به غذا نداره اگر چیزی نخوریم چجوری شیر باکیفیت داشته باشیم همش ک نمیشه گوشت خورد

بخور ولی هستشم بشکون بخور نفخ نمیگیری

والا بمن گفتن نباید بخوری میوه
چون بچم کولیک داره.
اگه دل دردی نیس ک بخور

تو شیر دهی اصلا نباید بخوری زرد الو خطر داره نمیدونم واسه چی بود منم سر پسرم یکم شیرش میدادم نزاشتن بخورم

سوال های مرتبط

مامان محدثه مامان محدثه ۱۴ ماهگی
مامان امیرعباس وآرسین مامان امیرعباس وآرسین ۱۲ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱۰ ماهگی
مامان 🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸 ۲ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد