خیلی استرس واکسن فردای نویانو دارم😭😭

۶ پاسخ

واسه بچه من درد نداشت چون هر یک ساعت کمپرس سرد گذاشتم اما دو روز کامل تب کرد همش تبش تت ۳۸.۵ هم میرفت که با پد تب بر و پاراکیدو پاشویه کنترل کردم

نیم ساعت قبل رفتن استا رو بهش بده

نگرتن نباش سبکه

بابا هیچی نیست منم خیلی میترسیدم دخترم اذیت بشه همیش گریه کنه

رفتی بهداشت که هیچ اومدی خونه بهش قطره استامینوفن بده هر ۴ساعت یه روز حوله سرد بزار حتماً قنداقش کن
من قنداق قدیمی کردم خیلی راحت بود اصلا بچم گریه نکرد روز دوم خوب خوب شده بود می‌خندید همیش پاهاشو تکون میداد منم حوله گرم رو نداشتم چون خیلی هوا گرم بود

نترس گلم .چ اسم قشنگی داره دختر دار شدی بزار نوا و نویان 😍 چ قشنگه

مگه یک ماهگی واکسن میزنن؟

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی