فردا بچم واکسن داره خیلی استرس دارم

۳ پاسخ

انقددد راحتههه اصلا نترس

تاپیک واکسن منو بخون

من شنبه واکسن ۴ ماهگی داره استرس دارم...پسر من ک تو واکسن دوماهگی خداروشکر خوب بود سبک بود واسش

استرس نداشته باش،منم خیلی میترسیدم ولی راحت بود
پاراکیدشو سر ساعت بده

سوال های مرتبط