اصلا نگران نباشین. ایشاله ب اشون سبکمیگذره. بعد تزریق اوندی خونه پاراکید و شروع کن هر ۴ ساعت حتما بدین بهشون.تا فردا ظهر.حتی اگه تبمنداشت بدین چون ممکنه یهو تب کنه.مقدارش هم دو بدابر وزن خودش باید باشه. روز اول کمپرس سرد یه دو سه بار هر بار هم ۵ دقیقه بزارین مستقیمهمنزارین یخ و تو یه حوله یا پارچه بزارین بعد بزارید رو جای تزریق.فرداش همکپرس گرم. بیشتر پای چپ. تب بچه رو چک کنین. اگه خدایی نرده تبش زیاد شد با دستمال و اب ولرم پاشویه کنین. اصلا اب سرد پاشویه نکنین بچه لرز میکنه. اگه فردای روز واکسن هم اگه تبش قطع نشد هر ۶ پاراکید بدین بهش.پطر من وقع تزریق خیلی گریه کرد. شبش هم بیقرلری میکرد ولی نه خیلی زیاد.
استامینوفن سر ساعت بده خوب میشه
خیلی راحته اونجوری ک یسریا میگن سخت نیست فقط مسکنشو بده بهش سروقت
وااا چه استرسی.برو گلم نترس
دختر منم خیلی میترسم
اگر کار ادمینی میخای از دست نده
هم رایگان داریم هم اشتراکی به این ایدی پیام بده. helnzagami@
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.