۳ پاسخ

منم فردا یا پسفردا باید بزنم براش

نترس هبشطورش نمیشه فقط پاراکید بده بهش اگه تب هم نداشته باشه بده درد نداشته باشه گناهه

استرس نداره عزیزم فقط خیلی مواظبش باش سه روزه اوکی میشع

سوال های مرتبط