سلام خیلی عجیب نیست عزیزم منم عمل کردم
خواهرشوهرم داشت همه جا گفتن فقط پیوند ولی دکتر هاشمیان تو بیمارستان فارابی عملش کرد درد داشت اما الان عالیه دیرش
شوهرم داره عزیزم چشمش کاملآ داره نابینا میشه و برای اینکه دومی نشه رفت عمل کرد
سلام عزیزم من همسرم داشت و عمل کرده الان خداروشکر خیلی دیدش خوب شده
سلام عزیزم خوبی؟مطمئنی؟دکتر رفتی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.