۳ پاسخ

من هم اکتوفول خوردم هم استرادیول قبل پریودی از ۳ سیکل جدید تا ۷ سیکل لتروزل ۵ خوردم و ۱۲ سیکل بدون امپول ازاد سازی انجام شد ..الانم ۲۲ سیکلمم نمدونم چی میشه

من بارداری قبلیم با لتروزول باردار شدم امپولم نزدم

من خوردم هم با ازاد هم بدون امپول فایذه نداشت برام
این ماه کلومفین خوردم

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری