من هم اکتوفول خوردم هم استرادیول قبل پریودی از ۳ سیکل جدید تا ۷ سیکل لتروزل ۵ خوردم و ۱۲ سیکل بدون امپول ازاد سازی انجام شد ..الانم ۲۲ سیکلمم نمدونم چی میشه
من بارداری قبلیم با لتروزول باردار شدم امپولم نزدم
من خوردم هم با ازاد هم بدون امپول فایذه نداشت برام
این ماه کلومفین خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.