۲ پاسخ

منم ده روز تاخیر بودم ولی پریود شدم انشالله شما باردار باشی

پس من چی بگم گلم
18 روز تاخیر
3تا بیبی منفی
یک کم هم علائم☹️

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آمین و آرن مامان آمین و آرن روزهای ابتدایی تولد