و اینم بگم که هم خودم هم همسرم تو بیمارستان کار میکنیم و از لحاظ دسترسی به دکترا خیلی راحتیم و همچنین آزمایش دادن… هم خودم هم باباش میتونیم بدون اینکه که بچه بیاد بیمارستان ازش تو خونه خون بگیریم ببریم آزمایشگاه بیمارستان…گفتم اینارو بگم که بدونین همینطوری بیخیال آزمایش نشدیم واقعا لازم نیست
والا من یه دکتر بردم جز بهترین دکترا هست فوق تخصص داره بهش که گفتم گفت نه دوسالگی ببرش…گفت نهایت میخوام بگم آهنش کمه که شما داری آهن بهش میدی تیروئیدم همون بد تولد که گرفتیم کافیه میره تا دوسالگی هرچیز دیگشم کم باشه مولتی ویتامین داری میدی بچه رو اذیت نکن…گفت این یه روتین دکترا هم که مینویسن
بله واجب عزیزم
من ندادم
منم دکتر پسرم گفت لازم نیست تا دوسالگی
من دادم بچم اذیت شد ولی حداقلش اینه خیالت راحت میشه بابت سلامتیش
بله واجبه چون فقط کم خونیو تیروئید نیست
کارکرد کبد
کلیه
فاویسم
هورمون های رشد
تالاسمی
خیلی آزمایش جامعیه و فوق العاده لازم
سلام گلم الان قد و وزنش چقدره و چند وعده غذا و شیر خشک میخوره؟
نه من ندادم اجبار نیست واسه بچه های کم وزن میدن یا علائم خاص
من که نه دلم نمیاد
دکترشم گفت واجب نیست
انشالله سال دیگه ازش میگیرم
من ندادم
منم امروز بردم دادم
من دادم
خون
ادرار
مدفوع
آره واجب منم انجام دادم
کجا باید بدیم و چرا
سلام عزیزم من انجام دادم
بله واجبه
من ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.