۹ پاسخ

فک کنم طبیعیه تواین سن حافظم شب تاصبح بهم چسبیدس شیرمیخوره شیرمم کم نیس ک بگم سیرنمیشه غذاکمکیم میخوره

اولش اپتامیل بگیر

مثل شرایط من. ببین دختر منم شیر خشک نمیپذیرفت من یکم با سرنگ بهش دادم اما چند سی سی با سرنگ بدیم خیلی وقت گیره. یکم رو شیرخودت کار کنی هم بهتر نمیشی؟ مایعات زیاد بخور من صبحا برا نماز بیدار میشم و شیرم میدم خودمه گشنم مبشه اما تایمی نیست ک صبحونه بخورم یه لیوان اب عسل ولرم و تخم شربتی میخورم انقدر شیر زیاد میکنه یکم اینجور چیز امتحان کن. یکم دیگه بگذرونی ب کمکی میفته نگران نباش

شب تا صبح بخاطر اینه ک وابستگیش زیاد شده عزیزم طبیعیه تو این سن شب سعی کن غذای سنگین بدی بخوره گرسنش نشه یه سوپ مقوی مثلا ..بعصی وقتا شبا دلشون تنگ میشه برای مامانسون ک هی بیدار میشن شایدم ییقراریه دندونه

الان دیگه سنی نیست که شیشه بگیره . پسر من اومدم چهارماهگی شیرخشک بدم قبول نکرد طعمشو دوست نداشت. الان که دیگه بزرگترن بعید میدونم قبول کنه

والا منم بردم همینو گفتم گفت شیر خشک نمیخوره خیلی خودتو بکشی بتونی دو پیمانه با سرنگ بدی اونم فایده نداره. اگه شیشه میگیره میتونی بدی دختر من نمیگیره

برای وزن گیری نان خیلی خوبه یه قوطی بگسر امتحان کن

نان اگه بهش بسازه عالیه

ببلاک بده

سوال های مرتبط