۷ پاسخ

شکمشو ببند با شال حتما ببر دکتر
مایعات زیاد بده سوپ جو
آب سیب هر چهار ساعت
سیب بخار پز بده
این دوتا هم تب رو پایین میاره هم اسهالشو خوب میکنه
کته ماست هم خوبه اگر بخوره

پود پدی لاکت بگیر بده بش عالیه لباسشو کم کن ی تی شرت بموش برلش ولی شکمشو با روغن زیتون و سشوار ماساژ بده با روسری ببندش براش براش شیاف برن حتما عفونت داره ک باز تبش میره بالاتر

راستی شربت زینک هم عالیه

عزیزم حتما ببرش دکتر من از دیروز خودم دارم میمیرم دوبار رفتم دکتر امروز یکم بهترم خیلی ویروس بدیه

سلام دوستان🌱
من در اپلیکیشن بله کانال حراجی لباس بچه راه اندازی کردم خوشحال میشم وارد کانالمون بشید.
از سایز یکی دوسال دارم تا ۱۲.۱۳ساله.سایز ۴۰تا۶۵.
قیمتهامون واقعا عالیه💯 همگی از ۲۵۰ تا ۵۷۰ تومان.
لطفا برای ورود به کانال یا به آیدی در بله پیام بدین عضوتون کنم یا
لینک رو کلیک کنید وارد بشید.

آیدی جهت ثبت سفارش:@Vihanshop2

لینک کانال جهت معرفی و عضویت👇
https://ble.ir/Vihanshop1

تبش شربت بروفن تا هروقت قطع شدهر8ساعت بده
اسهالش شربت زینک روزی 5 سی سی
محلول سبز رنگی هست داذوخونه بگو برا اسهال بچم میخام اونم بگیر هر سری بیزون روی داشت 100 سی سی بده بخوره البته اگه بدغذا نیس من با سررنگ میکردم حلق دخترم ولی زینک خوبه

من پسرم اسهال داشت او ار اس دکتر داد
با زینک
همش میگفت کنه سیب زمینی بده
پودر میریختم ماست
الان چایی نعناع دادم بهتره

سوال های مرتبط