۳ پاسخ

فرنی نشاسته عالیه

وای من رژیم گرفتم سفت سخت که لاغر شم فقط ۵۱ کیلو بودم بیست خوردای هست رژیمم هفت روز لب نزدم به برنج غذاهای رژیمی اونم با نون سنگک مثلا برا شوهرم غذا درست میکنم اونم گوشت مرغی فقط دلم قش میره ها براش درست میکنم میکشم میاد میخوره ولی جلو خودمو میگیرم 😅خیلی سخته رژیم باشی غذاهای خوشمزه درست کنی برا یکی دیگه وایییییی

مگه چیزی هم برای خوردن گیر میاد
گوشت کیلویی ۱۴۰۰مرغ کیلویی ۳۶۰
به زودی هممون همینقد لاغر میشیم

سوال های مرتبط