۸ پاسخ

منم اینجوریم 28 وقتم بود نشدم از استرس بدنم سست شده بعد غذام معدم درد میکنه هرچی باشه باشه حاملع نشم😂😂😂😂😂😂

منم همینم بعد زایمانم پریود نمیشم

عزیزم مگه عقب انداختی ؟؟؟
اینا علائم بارداری ، تخمک گذاری و پریودی هست . باید ببینی تو کدوم دوره هستی ؟؟ و این که مگه جلوگیری درست نداشتی ؟

منم همینجور بودم درد داشتم پریودنمیشدم تا اینکه بعد۱۵روزشدم شدید

هم‌تخمک‌گذاری هم شروع خون ریزی پریود این علایم رو داره

گوگل بگو سرگیجه دارم میگه سرطان داری داری میمیری جدی نگیر گوگلو😂😂😂

منم وقتی پسرم رو باردار شده بودم زیر شکمم درد میکرد
فکر باید بهت تبریک بگیم
مبارکه 💋

گوگل ادمو سکته میده بابا
حالا بزن درد معده میاره سرطان🤣🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان اورهان وتودلی💖 مامان اورهان وتودلی💖 ۱ سالگی