عزیز من شیر مادر تنها درصورتی برای نوزاد خوب نیست که مادر دور از جون داروهای شیمی درمانی مصرف کنه، نگران نباش
گلم بچت حساسیت ب پروتیین گاوی دارع مثل دختر من خودم باید رژیم غذاییت و کنترل کنی،لبنیات و گوشت گاو،بیسکویت،شکلات و هرچی ک توش شیر یا کره اینا داره نخوری،منظور دکتر این بوده نه اینکه ب قند حساسیت داره ،چون شیر ک گفته پپتی مال حساسیت پروتیین گاویه
چرا شیرت خوب نیست عزیزم؟
یکم قطره اد بزن به پستونک بزار دهنش ..دختر من بدون قطره پستونک نمیگیره
سر شیشه قطره آ د بزن بده تا نمیگیره
یکم سر شیشه قطره آد بزن میگیره به پستونکم همینطوره پسر من اینجوری گرفت
من کاملا برعکس شمام
از بس مادرشوهرم گفت شیر خشک بده بچم از ده روزگی دیگه سینم و نگرفت و عذاب وجدان و حسرتش برام موند
اما بازم خداروشکر سالمه و رشدش خوبه
چرا شیرت خوب نیست واسش عزیزم؟؟؟
بچه منم شیشه نمی گیره انواع شیر امتحان کردم
شیر پیتی تلخ نمیخوره یک دونه قند بنداز شیرین بشه کم کم دیگه بهش عادت کنه ننداز دیگه قند شیشه اش چیه؟
با سرنگ امتحان کن قطره قطره شیر بریز تو لپش ببین میخوره یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.