من انقباض های منظم داشتم و تایمشو یادداشت کردم رفتم دکترم معاینه کرد و فرستاد nst.
دو شب یستری شدم و امپول ریه زدم، روزی که ۳۷ هفته تمام شد سزارین شدم
ولی بعد عمل درد نداشتم اصلا، خیلی راحت بود فقط شب اول یه شیاف استفاده کردم
من ک کیسه ابم ترکید بستری بودم یهو از سونو برگشتم با اون دستگاه هست ضربان قلب بچه رو گوش میدن چک کردن دیدن نوار قلبش عددش خیلی بالاست یهو گفتن باید الان بری اتاق عمل ، من قبلا اتاق عمل رفته بودم واسه کلیه ام، نمی ترسیدم اصلا، فقط چون خیلی بیمارستان بودم رگام ضعیف بود انژیوکت میزدن دستم خیلی درد گرفت، امپول بی حسی هم یه سوزش کوچیک داره بعد اصلا موقع عمل هیچ دردی حس نمیکنی بعدش میارن تو بخش همش سرده ، بعدش خیلی درد داشتم نمیتونستم تکون بخورم، عمل اصلا ترسی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.