سلام من تازه سزارین شدم به عقب برگردم باز این انتخاب میکنم عمل عالی بوود پمپ درد داشتم ماساژ رحمی رو تو ریکاوری انجام دادن سوند نداشتم موقع پیاده شدن از تخت پیشنهاد میکنم همسرت کمکت کنه چون زورشون بیشتر میتونی وزنتو بندازی روش فقط پیشنهاد میکنم سرتو تکون نده و حرررف نزن چون من زدم و سردرد شدم و فشارم رف بالا ولی در کل عالیه استرس نداشته باااش اصلااااا
راستی سوند رو موقع بیهوشی وصل میکنن؟
یه سوال داشتم عزیزان،،مگه شکم رو بخیه نمیزنن،،چرا ماساژ میدن اونهم با فشار،،بعدش خطرناک نیست بخیه ها و شکم باز نمیشن،،بهشون فشار وارد نمیشه،،،این خیلی ذهنمو مشغول کرده
من سر پسرم همون روزی که خواستم برم بیمارستان 3شب کیسه ابم ترکید بعد نمیدونستم چیه همش حس ادرار داشتم خلاصه 7صبح با مامانمو همسرم رفتم بیمارستان دکترم هنوز نیومده بود اونایی که با من زایمان داشتن همه داشتن حامله میشدن واسه زایمان من داغون هر لحظه دردم بیشتر میشد ی پرستار عوضی گفت بیا معاینه ت کنم وگرنه بچه ت میمیره ها منم بچه بودم هیچ تجربه ای نداشتم نگو این بیشعور میخواد ی چی از من یاد بگیره تا فی خالدون دست کرد تو واژنم کیسه ابمو ترکوند هیچی بلند شدم تماما خون و اب بچم تو خشکی موند دکترم 9اومد گفت واسه چی اجازه معاینه دادی تو سزارینی نمیگی بچه چیزیش میشه خلاصه با کلی درد بردنم اتاق عمل بعدش بهوش اومدم هیچ دردی حس نمیکردم ی حس راحتی داشتم بچمو اوردن شیر دادم مدام بهم مورفین تزریق میکردن و شیاف درد نداشتم فقط بعدش ی ماساژ رحمی دادن اون خیلی درد داشت که اینسری گفت تو عمل فشارت میدیم در کل سزارین خیلی خوبه خدایی البته من چون با کلی درد رفتم یکم اذیت شدم بقیه مثل خانمها رفتن اومدن بیرون شاید بدن با بدن فرق داشته باشه اما در کل عمل سختی نیس من زودم بلند شدم سر 3.4روز رفتم بیرون خدایی همین که باری از دوشت کم میشه هم درد طبیعی بنظرم زجر اوره کار هر کسی نیس من که عمرا بتونم اگه سزارینی هیچ گونه ترسی نداشته باش راحت ریلکس
من اگه باز برردم عقب باز سزارین انتخاب میکنم من سز اختیاری بودم چون ترس زیاد از زایمان طبیعی داشتم حتی از سوند سزهم میترسیدم ولی برعکس اصلا درد نداشت ماساژ رحمی هم حین عمل انجام دادن بعد از 8 ساعت گفتن پاشو راه برو اولین نفر راه رفتم ولی من سرمو تکون داد بودم ک بعدسه چهار روز سر درد داشتم ولی با چای ،کاپو ،نسکافه کلا مایعات اوکی شدم قسمت سختش برام سوزن بی حسی بود تازه ازم خواستن بیهوشت کنیم گفتم نح چون دوس داشتم صدای دخترمو بشنوم🥹🥹
خیلییی خوب عالی بود برگردم عقب بازم سزارین میکنم
اره لطفا بیایین بگید
من آب دور بچه زیاد بود توی 40هفته چون درد نمی گرفتم سه روز زیر آنپول فشار بودم دهانه رحمم باز نشد دیگه سزارین شدم واقعا خیلی سخت بود واسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.