۹ پاسخ

من از دیجی کالا گرفتم ۳۰۰

چهارصد گرفتم

پونصد تومن خریدم

من خریدم ۵۰۰خورده ای

من ۴۰۰خریدم

اره منم ۴۰۰خریدم

400میخرم

گرون گرفتی داروکده آف زده از اونجا بخر

من اخرین باز ۴۰۰ گرفته بودم

سوال های مرتبط

مامان بچه رئیس 🐣 مامان بچه رئیس 🐣 ۱ سالگی
مامان 🤍ARTIN🤍 مامان 🤍ARTIN🤍 ۱ سالگی
مامان سام کوچولو 🧡 مامان سام کوچولو 🧡 ۱۷ ماهگی
مامان 🧸دنیز 🧸 مامان 🧸دنیز 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان 𝑴𝑨𝑯𝑳𝑰𝑵 مامان 𝑴𝑨𝑯𝑳𝑰𝑵 ۱ سالگی