۲ پاسخ

دو سی سی

برای پسرا همون یه قطره چکان کافیه ولی دخترا دو تا قطره چکان باید بخورن چون آهنش کمه برای دختر . و من عصرا میدم حداقل یه ساعت از شیرش گذشته باشه و تغذیه ساعت بعد هم شیر نده

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۱۷ ماهگی